wet n wild..

blev det igår kväll på naglarna!!Jag köpte ju massa lack för ett tag sedan
på city gross,så först ut blev wet n wild´s  flirty rose creme.En härlig rosa färg,
färgen är inte att klaga på men penslen va spretig och tjock,färgen va lite lös
och det blev lite randigt i färgen när det torkar,två lager har jag målat på naglarna
nja det va inte kul alls,men det blir väl så
när man bara behöver ge typ 60kr.
Men det är en passande färg nu till sommaren dock.


som vanligt hade jag brottom att ta kortet för ljusets skull,så beklagar
spillet runt fingrana.

försökte ge mig på lite fimo på naglarna också,få se hur länge det håller.

färgen inte att klaga på,men man kan se att det är lite ojämt el randigt
här och var.

jag har inte så många rosa lack,tycker det är svårt att hitta något som jag gillar
men denna gillar jag vet ej varför kanske för att det är en skarp rosa färg som
syns,synd bara att resten inte va bra.

Kommentarer
Postat av: kerstin

Så fint! Lacket ser verkligen glass-svalkande ut!

2010-06-22 @ 22:16:55
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Sabine

söta!

2010-06-24 @ 23:42:41
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0