Nytt läppbalsam...

jag surfade runt lite härom dagen på olika bloggar!!Jag va inne på lipglossbitch
och läste lite,och hittade något som jag tyckte lät spännade.Det va om ett läppbalsam
el läppsyl med mint smak och såg ut som ett ägg!!Jag va bara tvungen att beställa ett sådant
och det kan man göra från Honeyiamhome,och gör man det genom lipglossbitch så fick man
20%,så varför inte!!!
Det smakade mint och påminner om marianne typ,jag gillar det,man fick mycket för pengarna
tror det kostade 65kr.

namnet på denna är EOS.


ser ut som ett ägg i mintgrön förpackning!!!

betyget på detta blir högt!!!Smakar mint pirrar lite i läpparna blir gärna lite
beroende framkallande!!
betyg;4,5/5

Kommentarer
Postat av: kerstin

Denna är jag också nyfiken på!

2010-06-04 @ 15:56:49
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: ingegerd

den är super,tycker jag!!

2010-06-04 @ 16:22:56
URL: http://nicecandylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0