Iris dust..

målade jag med nu i söndags.Det är ett väldigt rinnigt lack och lite svårt att
lacka med ,men när det väl torkar så blir det väldigt fint!Det är ett av nubars
duochrom lacken.
Jag målade dock tre lager,innan jag blev nöjd.Men jag hade lite brottom också
så det han väl inte torka riktigt,va och stötte lite + att bilderna inta alls blev bra!!!
Men jag hade en tid att passa jag skulle till modellfotograferna som va här i stan på
besök!!!

Här kommer bilderna;


skiftande i lila och guld aktig färg.

bättre blev det inte...De följande bilderna har jag lagt på lite nagelfolie
idag,bara för att testa hur det blir!!!Men jag byter nog lack snart ändå!

passar med lite guld på!!

blir en häftig effekt!!!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Häftig effekt! Jag gillar det duokroma också.



Idag kom min vinst på posten, tusen tack! Grejerna ser urfina ut!

2010-06-14 @ 22:28:56
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0