Filmkväll..

blir det ikväll!!!Jag är sååå trött just nu,har inte fått sova så mycket inatt och så upp
tidigt för att skjutsa sambo o polare till truck meet!!!!!Ska hämta dessa fylle bultar också...
Men jag och mamma åkte ut på eftermiddagen,till truck meet och tittade på massa
lastbilar,min sambo kör lsatbil och ställde ut den!!Så de är nog runda om fötterna vid detta
laget!!Och jag är rund om magen!!!
Så det blir film för min del,va och hyrde tre stycken så nu har jag lite att göra!!!
Och dessa filmer blev det;



Filmen handling;

Tonårstjejen Bliss Cavender som bor i en landsortshåla har verkligen inget glid i tillvaron. För hennes mamma handlar livet bara om skönhetstävlingar och för alla andra är Bliss osynlig. Info är tagen från disc shop.se! Över 18.000 titlar i lager. Leverans nästa dag om du beställer före 16.00. Ända tills hon dimper ner i en värld där hon äntligen kan vara sig själv: i storstadens våldsamma roller-derbys!


filmens handling;

När den excentriska men sympatiska Mary blir ihoptussad med Steve, en TV-kameraman som jobbar på Nyhetskanalen, faller hon handlöst. Det gör dock inte Steve. Dejten slutar allt annat än bra. Informationen är tagen från discshop.se! Leverans nästa dag om du beställer före 16.00.

Förvissad om att hon funnit kärleken, följer Mary efter Steve på jakt efter nyheter och blir själv intrasslad i storyn. Mediecirkusen till trots väcks hoppet om att Mary hittar sin plats på jorden... och mannen i sitt liv!



filmens handling;

När kollegorna och bästa vännerna Charlie (Travolta) och Dan (Williams) plötsligt får ett 7-årigt tvillingpar på halsen vänds deras liv upp och ner samtidigt som de försöker avsluta sitt livs viktigaste affärsuppgörelse. Deras tafatta försök att ta hand om barnen leder till den ena katastrofen efter den andra. Men mitt i allt kaos lär sig både Charlie och Dan vad som verkligen betyder något i livet.

Har ni sett dessa?!Vad tycker ni isåfall?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0