80-talet..

ja på 80-talet komm denna klämma jag hade flera stycken , men det försvann och jag brydde
mig inte om det,men nu för ett tag sedan va jag på city cross och strosade lite och
fick se den igen och jag tänkte att en sådan måste jag ha!!!Vilken nostalgi tripp man kan få ibland!!!
Den va inte så dyr runt 30kr tror jag den låg på!
Men jag har lite för kort hår än,för att andvända detta redskap.hehe..men nu finns den här hemma!
Någon annan som känner sig träffad att ha använt denna hårklämma eller liknande?!Det fanns ju
massa olika saker man kunde ha i håret!!Ja det va det glada 80-talet!!

jag vet inte riktigt vad namnet på denna är...?

kommer en bild på det när jag kan ha den i håret med ,men det dröler ett tag!!!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0