Lila...

är min sminkning idag,ganska så vardaglig och diskret sminkning,men jag gillar
den!
Alla produkterna kommer från oriflame förutom den vita kajal pennan som är från
isadora.


i innersta ögonvrån är det en ljusare lila och på den yttre är det en
mörkare lila men jag tycker det syns knappt.Tänkte jag skulle ha en blå eyeliner
men jag hittade inte den så det fick bli en brun creme eyeliner istället
och då svart mascara,och lite vitt på vattenlinjen.

såhär ser jag ut idag,har alltså inte gjort så mycket,vi håller på att
göra om ett rum i källaren så jag fick äran att måla ett element,så jag
tycker jag smakar denna starka målarfärg i både mun och hals,men snyggt
kommer det att bli!!Jo jag höll på att glömma att jag fyllt i ögonbrynen med
depends nya ögonbryns penna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0