bowling...

blev det i lördagskväll och gud så roligt det är!!!Och jag har inte bowlat
på jääättelänge,sedan jag skadade mitt finger,men igår gick det bra!!!
Jag tänkte jag skulle visa min sminkning från igår,den jag hadde vid
bowlingen!!

skuggorna kommer från en viva la diva palett,vilket jag ej vet vad den heter!!
Rosa med svart spets över,med magnetlås..någon som förstår vad jag menar?!


japp så såg jag ut!!!Fick inget riktigt bra bild..men ni ser ju ivarjefall

och så har jag en katt med som gärna vill va med och mysa på ett
hörn,när man gjärna ha fullt upp!!=)

mmmmmmm vad gott och bli kelad!!!=)

jo jag vann faktiskt över tjejerna på bowlingkvällen!!Så det blev en
riktig lyckad kväll!!Synd att en timme bara flyger iväg!!!!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Kul att du är med och tävlar!



Snygg sminkning! :)

2010-01-20 @ 16:33:32
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: nanna

vilken fin lila färg! snygg sminkning :)

2010-02-15 @ 22:23:02
URL: http://nannamoruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0