Sist men inte minst...

så måste jag visa lite bilder på bebis kläder,små bodies som jag har
handlat på tradera för relativt billig peng,syns knappt att det är andvända!!
Det är lite svårt att handla också,när man inte vet vad det ska bli!!!=)
Men här är tre av dem alla jag köpt.

en mörk blå med hundar på.
en vit med luftballoner
en ljusblå brun med fåglar på.
Man börjar känna mer och mer,men ljust idag tycker jag har känt mest,jag
tror han eller hon rukkar runt och det bubblar och hoppar i magen,så det börjar
bli spännande och roligt och lite skrämmande också för den delen!!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja jag gillar också katter! :)

2010-04-17 @ 11:17:34
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0