Nailmail...

paketet komm i veckan och det är alltid lika roligt,denna gången va det
OPI läckra färger..
 
#give me moor
#manicurist of seville
#pamplona purple


ser det inte läckert ut??!Man fick ett exemple på ett eyedust också ett nytt märke
som heter Queens&shadows,färgen heter jill men den har jag inte testat ännu.
Första färgen som jag testade av dessa är pamplona purple och den gillade jag!!
Titta bara,


snygg va,tack karin för att du har nailmail.


i like.....det blir fler gånger med denna underbara färg,passar nu till hösten!!

här kommer en bild på eyedustburken

guldkoppar färg,ska testa denna snart!! gå in här och titta!

Kommentarer
Postat av: Karin

Varsegod! :D

2009-10-23 @ 22:27:00
URL: http://nailmail.se
Postat av: Nettan

Hejsan!

Kollat en del på dina nagellack och den är kanon fina och du är då med i nailmail och då kommer min fråga, hur mkt kostar det varje gång du får ett paket hem?

Nyfiken på detta =)

Mvh

Nettan

2009-10-27 @ 20:57:33
Postat av: ingegerd

det beror på,det är lite olika,men det ligger runy 260kr,men gå in på nailmail och kolla!!=)

2009-10-31 @ 20:56:30
URL: http://nicecandylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0