Dagens ögonmake....

jag vill försöka visa vad jag har gjort idag,men det är inte det enklaste för min mobil tar
inte så bra kort och med den vanliga kameran kan jag inte..suck..har så många nya färger
jag vill visa och så kan jag inte...

Men idag har jag andvänt mig utav mad minerals melt my hart  och makeupcosmetics
raspberry och en grå kajal och svart mascara nyx eye doll,eye primer från lumene


mad minerals i inre ögonvrån och raspberry halva globlinjen och yttre kanten
och under ögat.

och higliter moonshine från mad,här kanske ni kan se lite skiftningar..

hoppas ni får en lite aning om hur det ser ut!!!!

Jag har sprungit på stan idag med och fick tag i viva la divas vår palett ska försöka ta lite bilder på den snart så ni ska få se,men färgerna verka vara jättefina!!!ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0