Red/Orange sparkle...

har jag målat idag!!Ett an nubar moodies lacken.
Men kanske skulle låtit bli,för det har jävlats och så har
jag haft bråttom.....student..mm..min kusins...
jo som sagt målade naglarna,stötte i saker o ting,fick nagellack på
ett par jeans...Någon som vet hur man få bort det från byxor?! eller
försvinner det i tvätten=/

Ivarje fall började jag att måla med china glaze first&last,sedan fick det
bli 3 lager av red/orange sparkle,tycker det va ett skirt nagellack, o
sedan avslutade med china glaze.


Här går det åt det röda hållet!!!verkligen jätte snyggt!!

här är det åt det orange hållet,kolla ring o lillfingret toppen röd resten
orange

jag tycker det är häftigt att det variera så bara för man blir varm eller kall!!
jag har gått under dagen o tittat och det skiftar hela tiden!!!
som sagt lacket har jag bara slängt dit idag,och lite skavt..p.g.a stress!!!

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Riktigt fint var det ju! Jag är glad att ni lyckats få tag i bra Mood lack. :)

2009-06-13 @ 12:33:43
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Makeuponista

Åh, det här lacket ville jag ha mest i nailmail-paketet, men jag köpte det aldrig :/

Supersnyggt! :D

2009-06-14 @ 11:59:55
URL: http://Makeuponista.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0