Nfu.Oh nr 125...

Har jag målat på mina naglar!!Och vilken härlig färg måste jag säga!!!
Jag gillar grönt,jag vet inte vad färgen kalls men det går väl lite åt oliv
färgat!!!Kommer att använda detta mycket!!

-ett lager china glaze först and last.
-två lager av Nfu.Oh nr 125
-ett lager china glaze first and last

Tork tiden va inte att klaga på heller!!Jag kan bara säga att jag gillar detta lack!!

Lite dumt är det dock att jag inte kan använda min höger hand än som vanligt,börja
bli lite tråkigt nu,och jag har gått hemma i 6 veckor nu,så det tar sin tid!!
Men doktorn vill att jag ska börja på måndag,och vi få se hur det går,jag kan ju inte ens klippa
med sax med högern,man har ju tappat lite av styrkan också i och med att man inte har
andvänt handen i 6 veckor!!!

Nä nu kommer bilderna på lacket....=)

visst är det fint!!!

naglarna börjar ta lite stryk av att jag varken ha kunnat smörja in dem
eller filat dem!!!

Ha det gott alla läsare,fundera på att sola lite!!(och vicka på fingret lite)

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

ÅH jösses så fint lack! Jag tror nästan det är lite duokromt. Jag tycker mig se något brunaktigt bland de oliviga, men det kanske bara är en reflektion. :)

2009-06-27 @ 19:14:07
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: keit

Nfu.Oh rulez. De har super duper fina lack. Föll in löve när jag såg hennes designade flaskor också. Lacket har dessutom väldigt hög kvalité. Lacka mera säger jag. :-)

2009-06-28 @ 14:02:40
URL: http://www.vackranaglar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0