Blue Violet/Sky Blue..

är en färg jag bara ÄLSKAR den är så fin i sig!Detta är ju då ett Moodies lack
från Nubar och det ska ju då ändra färg, och de skulle utgå,vilket är synd för när
detta tar slut kommer jag att
sakna det!!!=/   Men jag fick ju flaskan idag,sååå det lär hålla ett tag ;)

Okej...Jag använde china Glaze first and last sedan la jag tre lager av moodies
blue violet/sky blue,färgen i sig är tunn och borsten lite stor,men det
överlever jag p.g.a färgen är så fin!!!
Sist och inte minst avslutade jag med china glaze first and last..

Det första kortet är,när jag målade på lacket.

jag vet inte riktigt vad man ska säga det är för färg,men det måste va blue
violet..

jag är rätt kall om mina händer så jag får denna underbara färg!!!

Okej nästa bild då har jag hållt min hand i varmt vatten..

tadaaa...sky blue,jag tycker det är häftigt!!!!!
Och jag har två flaskor till att testa....Jag är mycket glad att jag är med i nailmail
såååå många tack karin på vacker&underbar,ser verkligen fram emot de andra
leveranserna!!!!

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Härligt! De flesta av mina Moodies lack jag beställde hem (alltså inte från Nail Mail) sög rent ut sagt. Nästan ingen, eller absolut ingen effekt alls. Förstå besviken man blev. :P

2009-06-09 @ 18:30:41
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: ingegerd

ja det förstår jag!!!!!

2009-06-09 @ 19:41:29
URL: http://nicecandylife.blogg.se/
Postat av: Karin

Alexlyndra: Vilka testade du?

Ingegerd: Ser superfint ut! Hoppas du får se skillnaden på händerna med, det lyckades jag med!

2009-06-09 @ 21:17:12
URL: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0