Värmland..

har jag varit i några dagar på semester!!!Så himla skönt och lugnt!!Min mormor
och morfar bor där uppe,så vi brukar passa på att åka till dom under
semestern,morfar är kommen därifrån.
Stället vi va heter timbonäs som ligger ca 3 mil från gräsmark!
Bil resan gå väl uppåt 40-42mil något sådant.
Det ända tråkiga är att vi inte har haft någon tv eller dator i stugan,men det finns el men
vi tänkte inte på att ta med någon box,men man uppskattar det destor mer när man kommer
hem!!!!

Så vad har vi gjort..,jo vi har gått mycket på loppis,vi har även varit i norge(stället ligger ca 1,5 mil
från norska gränsen)Vi har även varit i charlottenberg,sunne och torsby...plockat blåbär också!!

Men jag har inte sett någon varg eller älg,däremot när jag va ute med mammas hund max så skuttar
det upp ett rådjur mitt frmför mig..min första tanke va varg..hehe men det va det ju inte=P

Annars har det varit lugnt,jag har inte tagit så mycket kort men detta är tagit med mobilen så
det kanske syns lite dåligt.


Detta är taget från mobilen i en bil...Men det är så mycket skog och sjöar.
Mycket fin natur måste jag säga,synd att vädret har varit sådär..
Mormor och morfar mådde bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0