EOTD....

har jag andvänt mig utav lite mörkare färger,jag kände för det när det
bara regnar ute..
Jag andvände en skugga från muc passion och delirius palettens bruna.


Jag la en bas av lumenes primer och på det la jag mac bare study,jag vet
har de alltid som bas men jag gillar det.
Sedan la jag den bruna på hela ögonlocket och la muc passion i globlinjen,
sedan la jag svart eyeliner både övre och under fransarna,och för att ljusa upp det
en smula la jag vit kajal på vattenlinjen.La även Fyrinnaes nirjo som higligther och
i ögon vrån.

gjorde lite med det vita...

och
ska försöka hitta på något idag,men det är inte kul när det regnar ute=/

Kommentarer
Postat av: josefin

wow, jättefint!

2009-07-12 @ 17:08:10
URL: http://makeupfun.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0