Dagens öga..

har jag målat i blåt och grön,skuggorna kommer från Fyrinnae,och heter
helena&Demetrius och strip poker.
jag har andvänt ,

-lumene primer
-bare study från MAC
-fyrinnae skuggorna
-svart mascara
-grön blå kajal från oriflame


jag la helena&Demetrius på hela locket och sedan i globlinjen la jag strip
poker,(basen är redan lagd)tog den grönblåa kajalen på vatten linjen och
sedan svart mascara.


tycker det är så fina färger och skuggorna är helt fantastiska!!

    
jag har pressat även dessa skuggor,och det är mycket lättare att
hantera,och kul är det med!!!Kul med lite pyssel!Det är samma mängd
men ändå bli det olika mycket när man blanda och pressar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0