Tracys hämnd

Jag fick denna filmen nu när jag fyllde år (1januari)Tracys hämnd.Jag såg den för jätte  länge sedan med min mamma,jag vet inte hur gammal jag va men det räckte för att lilla jag skulle få mardrömmar..Hehe
Men det är en toppen bra serier att titta på när lusten faller in,jag ska absolut ta mig tid till denna!!


Den är väl runt 5 timmar lång,men den är verkligen värd detta!Jag tycker att bara framsidan är till talande läcker!=)
Filmens handling:

Den oskyldigt dömda Tracy Whitney kommer ut ur fängelset med målet att rentvå sitt namn. Men i sin jakt på de som förstört hennes liv styr ödet in henne på brottets bana.

Skolad av världens mest slipade juveltjuvar förvandlas hon till en storstilad femme fatale med extrem talang att dupera sin omgivning. De djärva kupperna sker på exotiska platser, i lyxvillor och ombord på socitetens lustjakter där dyrgriparna väntar.

I den karismatiska skaran rör sig också sol- och våraren Jeff Stevens som retar gallfeber på Tracy, men som också är den ende skicklig nog att bli hennes partner in crime...


Kommentarer
Postat av: Sara

Berätta gärna lite kort vad den handlar om.



Sarah

2009-01-03 @ 13:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0