Sprungit på staaaan....

ja som rubriken lyder så har jag sprungit på stan idag på jakt efter presenter
till två syskon som fyller 30 år!!
Och det är inte lätt att veta vad man ska köpa!!!
Till systern klarade jag av igår förvisso men så ringer min sambo och säger att de inte "hittar" eller vet vad de ska köpa
så då få en anna springa runt..suck..

Men jag grejade det, och när jag hade gjort det sprang jag in på h&m och köpte två nagellack och ett från isadora som det kommer bilder på lite senare
jo jag köpte lite pärlor också för det brukar jag göra när tid finns till,det är så avslappnade att sitta och pärla!!
Ha det gott alla läsare!!!

Kommentarer
Postat av: Kinga

ja eller huuuur!

hane min dröm-man!!!!!!!!

o vilka drömmar! =D



kram Kinga

2009-01-25 @ 16:04:21
URL: http://kingadukaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0