Like & Play

jag försökte ta bilder på min sminkning,men det blir inte bra!!Jag få hyfsat bra bilder med
mobilen , men skärpan där är inte bra.Och med min kamera få jag med hela ansiktet,
vill ju bara ha ögat,är det någon som kan ge mig ett tips om hur man kan göra,
jag har ingen systemkamera,bara en gammal digital kamera...

Jag har målat med två av mina skuggor från makeupcosmetics like och play.
En rosa och en lila.


Det är rätt häftiga färger och roliga skuggor el mineraler att jobba med.

Här är det lite skugga ute så det blir lite mökare!
Mascaran är lashblast från covergirl.

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Fint med lila och rosa! :)

2009-03-01 @ 18:36:00
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0