Fun with pearls

ja jag satt igår och knåpade ihop lite saker,armband och halsband!!!
Jag tycker det är hur skoj som helst!!!


här är ett slverhalsband med en stor röd pärla,dock ej äkta silver

ett armband med lila och några svarta pärlor med resåband,ursäkta bilden.

ett armband med vita sötvattenspärlor med svart o silver på och mellanpärlor i silver
med ett lås.

en enkel silver kedja (inte äkta) med ett svart hematit (tror jag det heter) hjärta
och ett litet hjärta i metall.

blandade armband några som jag redan visat o några andra!!=)

Kommentarer
Postat av: keit

Vad duktig du är. Jag skulle också vilja lära mig att göra smycken. En dag när det finns lite mer tid över då ska jag ta tag i det. Ha en mysig måndag kram

2009-02-16 @ 11:16:26
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Therése

herregud vilka fina smycken du gör! Är det från egen inspiration eller är det såna där satser som finns att köpa? Säljer du smycken också?



Tack för rösten på nageldesign till black&white-temat!

2009-02-25 @ 08:52:31
URL: http://naildesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0