ORLY....

har jag just nu på mina naglar,och det är från orly gems sea of light (tror jag det va) iaf från
nailmail paketet,som va det senaste!!Jag har andvänt chinaglaz first and last
sedan två lager av sea of light och sedan chinaglaze.
Jag blev överraskad av färgen,verkligen en färg för mig!!

ni få ursäkta den kladdiga målningen,men jag orkade inte ta bort det!

Det märks att man börjat jobba igen,naglarna har slitits,särskilt vänstern
vilket jag fortfarande använder mest,det tar lite tid för fingret att läka på
högern,och den vill jag inte visa.....!!Men den blir väll bättre någon gång,det
går ivarjefall åt rätt håll!!

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Oooh, fint!

2009-08-08 @ 16:08:03
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0