MAD minerals...

har jag andvänt mig utav idag,tänkte pigga upp en tråkig söndag,och jag
tycker det blev lyckat!!
jag har andvänt detta;
 
-lumene primer
-high tech lighter,platina
-mad minerals,cool cat,be kind,dream och snow angel
-svart mascara


jag började med lumene,sedan la jag platina över hela ögonlocket och
upp mot ögonbrynet,tog sedan cool cat över hela ögonlocket och lite uppåt
globlinjen och in mot ögonvrån o runt till undre fransarna.


.
tog sedan be kind och la den där cool cat slutade över globlinjen och tog sedan
lite under de nedre fransarna.Tog sedan dream en lila färg och la den i globlinjen

en bild i annat ljusläge

även här,solen ligger på men det glittrade mer på denna bilden,jo ja just det
la snow angel som higlighter...kul grej,min sambo frågade om jag skulle någon
stans,men jag sa att jag bara ville hotta upp söndagen!!=)

Kommentarer
Postat av: Nanna

snygga sminkningar också!

2009-08-29 @ 22:46:36
URL: http://nannamoruso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0