Fun with pearls..

jag har pysslat lite nu de senaste dagarna och det är så kul,men man börjar få en hope
av smycken liggandes nu,men men vad gör man inte!!=D
Det första armbandet som visas är flätat med blå mocka band och silverfärgade fästen
med en blomma som berlock,tycker det är trendigt.

enkelt och fint..


detta består av stora vaxade pärlor i vitt och lila,mellan de vita kulorna har jag små
silvriga kulor och mellan de lila har jag jumpringar som är försilvrade och ett
försilvrat hjärtlås,pärlorna är trädda på wire,ett elegant armband som man även kan ha till
vardags.


detta armband består av så kallade mirakelpärlor och små silver kulor,glänsande
kulor,man kan nästan se en kula i pärlan.

använde ett toggle lås,trädde kulorna på wire och fäste ihop det med två klämpärlor
i vadera ände.

jag har även gjort en del halsband,men de visar jag en annan gång,jag tycker det är så roligt att
få skapa o hitta på lite kreationer,vad tycker ni ser det bra ut?!
Det är svårt att fota smycken så det blir rättvisa på korten..

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Åh tack så mycket!



Det här är så sjukt inspirerande att se, älskar sådana där flätade band, det översta i det här inlägget var ljuvligt!!

2009-08-04 @ 22:13:15
URL: http://juliapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0