Fun with pearls..

Jag visar åter igen lite smycken som jag gjort!!Som sagt det har blivit en del!!=D


Detta har jag gått med halva sommaren,tycker verkligen om färgen,jätte-
läckert till lila.Armbandet är flätat i bred satin band så det blir en liten tjockare
fläta,jag fäste med breda fästen för band och satte i en förlängningskedja.

detta armbandet hadde jag tillsammans med det gröna!Och detta
består av memorywire,det håller alltid formen!!Jag trädde upp lila mixade pärlor
med enstaka grön pärla.3varv av memorywire.

Detta silverhalsband gjorde jag igår,det består av kulkedja och en silverberlock,
enkelt men fint,gillar kulkedjor!(försilvrade saker ej äkta)man ska gärna förvara
sådana smycken i plastpåsar el ziplockpåse..

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Tack så mycket :D jag vill också göra armband med memorywire, det är så himla snyggt, måste införskaffa :D

2009-08-05 @ 18:43:04
URL: http://juliapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0