Fyrinnae...

Jo jag gjorde för ett tag sedan en beställning från fyrinnae och de kom hem för ett tag sedan.
Man få räkna med en månads väntetid ungefär,men de kommer.
Jag tänkte visa här två skuggor därifrån,men ursäkta min dåliga hy..

Jag har haft lite problem med den,men nu börjar det bli bättre som tur är..
höll på att bli lite orolig...bara blossade upp massa finnar på hakan o det
va bara där de va,kanske tur va,men ändå man börjar ju undra även om jag rengjorde mig!!

Okej tillbaka till skuggorna de heter Dark Magik som jag hade på ögonlocket och
den andra heter Monarch butterfly hade jag på yttre ögonlocket och upp i globlinjen.
Grunden va min mac paint pot quite natural och svart mascara.

snyggare irl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0