På min parfymbricka..just nu

Jag har en liten silverbricka på en byrå med de parfymer jag använder just nu,tänkte jag skulle visa upp dem
för er så någon kanske få insperation.Och så är det en kul grej!

notes,lily,freesia,cactus flower,green lotus leaf,jasmine,blue tiger lily,gardenia,tuberose,blond woods,helitrope,nutmeg.
Denna skickade jag efter från perfumebay.com för ett tag sedan.(vet ej om den finns kvar,någon som vet?)Detta tycker jag är mest en kvällsdoft.
notes;jasmine,pion,plommon,mandarine,vanilj.
Denna köpte jag på tradera,luktade inte så mycket hade den på dagtid och den är redan slut
notes;Iced accord,yuzu,pomegranatu peony,magnolia,lotus flower,acajou,vegetal amber,musk.
Denna fick jag i julklapp förra året,använder den sparsamt tycker den är så fin med det stora locket,men den luktar inte så hemskt mycket faktiskt,kan bäras både dag och natt.
notes;clementine,black currant,pink pepper,bergamot,freesia,green tea,lilly of the vally,rose,geranium,tonka bean,patchouli,vetiver ledar.
Mmm denna har jag luktat på många gånger och tyckt den luktar underbart,så en dag beställde jag från strawberrynet.com.sedan blev den min.!Passar nog både dag och natt.
notes;mandarin,pink pepper,jasmine,patch ouli,blackcurrant,raspberry,musk.
Ännu en härlig doft,som har lite fart i sig,fick det i julklapp också

Och så har jag ju buberrys the beat som finns längre ner på sidan!=))

Kommentarer
Postat av: Malin

åååg Diesels är ju såå underbar.. Love it:)

2008-12-22 @ 10:55:44
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0