vaxkakor...

har yankee candle också,också ett lite billigare alternativ om man vill prova lite av deras dofter,jag har ett ex antal av dessa,tror de kostar 20-22kr och håller ett antal timmar,man bryter små bitar under tidens gång.Man lägger inte hela kakan för då få det inte plats(jag gjorde det första gången jag skulle testa nämligen),man ska då ha en aromalampa.

Såhär ser de ut;

denna har jag dock inte testat än,men låter mums.

denna har jag testat , men va inte sådär förtjust iden.

denna har jag testat och luktar prästkrage och då menar jag det,va inte så förtjust men den växte till sig och nu gillar jag!!!

denna har jag på ljus och doftar också så jättegott!!!

har inte testat denna heller men återkommer,för är lite sugen dock.

Ja detta va bara en liten glimt av alla jag har och som finnes där ute,har ni inte testa yankee candle så tycker jag att ni ska göra detta,både för mysighetens skull och för doften.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0