Jag hinner...

inte med bloggen som innan , även om jag vill men min son tar upp
all min tid,ivarjefall på dagarna.Så det är på kvällarna som jag få göra det som jag vill göra,
typ måla naglar och dylikt.
Jag vill lova att tiden går så fort ändå,det är ju snart fyra månader sen jag fick min lilla Linus,
han är mitt allt och jag älskar honom så ♥.
Och det har blivit höst nu och snart är det vinter och kallt brrr,men jag gillar hösten ivarjefall
med alla dessa färger!!
Jag kommer att skriva men inte lika ofta som innan,bara så ni vet!
Ha det gott!!!


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-19 @ 00:50:41
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hej!

Just nu pågår flera roliga tävlingar i min blogg där du kan vinna:



- Presentkort på SUMOpix värde 300:-

- Valfria mockasiner från DobiDobi.se

- Nappbehållare från Nizzy.nu

- Haklapp från JaMs Design



Det är lätt att delta i alla och det är få deltagare, alltså större vinstchans! Välkommen in och delta!

2010-12-22 @ 20:09:35
URL: http://joosefinea.blogspot.com
Postat av: Lotta

Hejsan!

Jag kom precis över din blogg, och tyckte dina smycken som du gör är sååå fina! underbara! Jag har själv börjat göra egna smycken.. men behöver lite hjälp då jag inte vet hur allt fungerar.. skulle vara jättetacksam om du ville ge mig några visdomsord ! :)



Mvh Lotta

2011-02-26 @ 12:09:08
Postat av: emma

hej!

har du en aning om vart jag kan köpa ett stort runt låsavslut liknande det här nere på länken.

jag ska fläta sidenband och jag tyckte inte hitta ett stort runt lås någonstans!!

tack för en super blogg!



http://www.lenak.nu/product_info.php?cPath=29&products_id=328

2011-08-13 @ 20:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0