Ny parfym..

som jag skulle vilja testa,kommer från shara jessica paker och det är en sommardoft!!
jag få så härliga vibbar av den,eller är det reklamen som gör det!!!Jag ska absolut testa denna!!!


kommer ganska lägligt nu när deras film,snart går upp på bio!!=)

såhär säger de om parfymen;

En fantastiskt färgglad, fruktig och blommig doft med smultron och krämiga sensuella undertoner. Doften öppnar med italiensk bergamott, osmanthus och smultron för att övergå till ett hjärta av gardenia, kaprifol och röd damascenaros. Basen består av sandelträ, vanilj, rom och krämig mysk.

Doftnoter

Toppnoter

Smultron, Italiensk bergamott & vit Osmanthus.

Hjärtnoter

Gardenia, Kaprifol, Mimosa & röd Ros.

Basnoter

Sandelträ, Vanilj, Rom & Krämig mysk.

Denna är ju lite kul också,men det är mest flaskan jag vill ha och det är ju gwen stefani nya doft!!Jag har sett den innan,men de har väl kommit till sverige nu!!!


och såhär säger de om doften,låte ganska söt,men man vet ju inte förrän man provat!!=)

Aldrig en att gå vilse i mängden, G leder sin besättning i en vit, korsett-topp och en blå minikjol á la Alice i Underlandet. Egendomlig, unik och onekligen cool, G är ledare för flocken. Hennes doft är en orientalisk, fruktig, gourmand-doft med noter av färsk kokos, jasmin, och bomullsskog. En modern, tropisk, solig och läcker doft.

Och sist men inte mins så vill jag dofta på denna underbara doft,eller ja det vet jag ju inte men jag gillar ju Cleans dofter!!!Så varför inte.


och såhär säger de om doften!

CLEANs Summer Linen i begränsad upplaga har inspirerats av heta sommardagar när varma vindar omfamnar solmogna citrusfrukter. En lätt, sval, fräsch doft som erbjuder noter från bergamott, italiensk limoncello och mirabelle-plommon. Ren, okonstlad, sexig och alltid solig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0