make up store..

har jag varit idag,och gått en kurs för 495kr,det va så skoj och min sminkös va så snäll
och go.fick en del tips,och så fick jag reda på vilken foundation jag ska ha,äntligen.
det va i växjö jag va,fick det av min bror i julklapp!!Tack snälla!!Hon gjorde
en lila sminkning synd bara att jag inte ha så bra kort att visa er=/
nu är ju trixet att få till det själv lika snyggt som hon fick!!!(mitt minne är inte vad
det ska vara har redan glömt vad hon heter..)

Jag skulle också vilja jobba med smink eller ivarjefall gå en makeupskola så man
få lära sig,detta har växt mer på senare åren,och jag undrar om man kan bli för gammal att gå
i skola för sånt tros.....
här kommer lite bilder inga bra men ni kanske ser ändå..!


lila ögonskugga va det och mina finnar syns knappt=)

jag är faktiskt lite trött,jag blir det av att köra bil...men roligt har jag haft
det och sponsrat make up store har jag gjort också,så mycket har jag
nog inte köpt på en gång!!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Supersnyggt, det klär dig väldigt bra! :D

Jag vill också gå en sån kurs...

2010-01-30 @ 19:07:11
URL: http://vackerunderbar.se
Postat av: bella

Jättefint ju!

Sen blir man aldrig för gammal för att utbilda sig till make up artist;-)

Kram bella

www.internationalmakeupcenter.se

2010-01-31 @ 21:57:47
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0