Nubar..

har jag målat mina naglar med idag ännu ett från nailmail och det heter
amethystt och är ett mörkt lila lack med rött och blått glitter i.Ett ganska
häftigt lack med klös i!!=)Men jag fångade inte färgen med kameran spelade ingen roll
hur jag gjorde,det va svårt ändå.


nja lite kanske det liknar...men mörk lila är det.Och jag gillar det!!
Två lager räcker gott och väl!

botten med=)

lite småspill dock....man ser glittret i flaskan också.

Jag andvänder denna produkt från depend,när jag tar bort mitt nagellack,jag läste om
den på en annan blogg,och jag håller med den är super,verkligen till glittriga lack.
Man stoppar ner fingret i burken,vrider och snurra lite och tjofs så är det borta!!

och dessa från orly som jag beställde föör så läänge sedan,jag har bara
inte visat dem,men det är ett bas lack och ett topplack ,få se om det är
någe bra!=)

Få se om det håller en dag på fabriken imorgon,eller om jag få måla om
dem på lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0