Fredagskväll med jobbet..

såg min makeup ut så här,syns inte direkt på bilderna,men,men...


detta användes.
lumene eyeprimer
mus muffin
mus eye dust latin
mus cupol
oriflame eyeliner gel
oriflame mascara

jag gillar  denna kombination,men jag tycker det är svårt att måla med eye dusten latin,få knappt färg
på locket när jag målar,vilken pensel rekommenderas till den,någon som kan tipsa mig,hård eller mjuk?!
tror jag hadde en mjuk igår.

Jo vi va och bowlade igår med jobbet,men bara vår avdelning,det är så kul med bowling,men
jag avstog denna gång,pga av att jag har fått en stor kula själv på magen!!!!=D
Men jag fick pris ändå!!!

Kommentarer
Postat av: bella

Hej!

Du är vinnaren av nagellacket i min tävling!

Tack för du röstade:)

kram bella

ps: maila mig din adress

2010-04-10 @ 19:52:00
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0