Pollen...

suck..jag lider av pollen alergi särskilt från björk,men även lite annat också,det
är så jobbigt nu när man snorar och nyser hela tiden,men visst nu har det regnat några dagar och
det har varit skönt,men vem f...n vill att det ska regna hela tiden!!!!

Det komm för några år sedan,när jag va hemma för för förkylning och det inte ville gå över,
då gick jag till apoteket och fick reda på detta ,sedan gick jag och tog ett blodprov också,
och det visade att jag va allergisk+att det har blivit en kors relaterat så jag kan inte äta mandel,alla så
kallade stenfrukter m.m

Lindrig allergi med symtom som kliande ögon och rinnande näsa kan man ofta behandla själv med receptfria mediciner. Men innan man börjar medicinera bör man vara säker på att det är allergi man lider av. Gör ett allergitest hos din läkare eller vårdcentral, då får du inte bara reda på om du är allergisk utan i de flesta fall också vad du är allergisk mot.

så det är ju inte så jättekul att sminka sig nu när näsan och ögon rinner och kliar,men för
hoppningsvis så blir det snart bättre och jag ska ta en tablett nu..
ha det gott!!!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ditt blev fint ju! :) (naglarna)

Jag lider också av pollenallergi tror jag.. men det är jobbigt att inte veta säkert, och vilken slags pollen det är. Kanske borde gå iväg och testa mig,men antar att det kostar en del!

2009-05-12 @ 17:17:40
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0