Ooooh..

vilken kväll jag har haft!och dag,började redan på jobbet massa spring och krabb och ont i benen
bara för det,har inte haft ork till något idag,förutom att jag har gått en runda..suck..

Och nu ikväll när jag skulle laga mat(paj) som rinner över och osar,så tog jag ut plåten för att
byta bakplåtspappret som va under pajen(satte plåten på ett mjukt underlägg) och in igen
i ugnen,och tänkte efter ett tag gud va det ryker...och ser till min fasa att underlägget inte
är kvar på bänken...NEEEJ!!!!Det har följt med plåten in i ugnen,gissa vad jag har gjort den
senaste 1,5 timmen,skrapat både ugn och plåt,men det gick o rädda!!!!
Få nog skrapa med rakblad imorgon det sista..jaja..
Och nu har jag huvudvärk också..inte min dag..suck..

Och mina finnar på hakan är fotfarande kvar(eller utslag jag vet inte) men jag ringde doktorn
men fick inte tid förren 28maj...jag ser för jävlig ut =(     Tänk er en tonåring med värsta finnarna på
hakan och just bara där!!!(inget illa menat om tonåringar,men jag är ju 30)
jag börjar snart att gråta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0