Tatuering...

stavas det så?!Jaja jag ska ivarjefall visa min tatuering på benet!!Jag har
haft den nu i några år , och jag kanske skulle smörj in mitt ben innan jag tog
kortet...Jag har en till men den sitter på skuldran och är lite svår att visa,få se om
den dycker upp,den fick jag av min bror i födelsepresent bara för att jag skulle
tatuera mig och jag blev fast!!=P

Det är en Drake,de ska ju stå för beskydd!!Men jag tycker den är läcker!!
Gjorde den i alvesta,hos en min bror känner,jag fick ge 1.700kr och då
ingick ifylland så man kan säga jag gjorde den två gånger,men ifyllnaden
gjorde lite ont ...


lite knepigt att få kortet bra,men ni ser hur den ser ut!!

jag vill ha en till,få se när det blir!!!

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Wow, härlig!

2009-06-23 @ 22:04:06
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Karin älskar- ☼

hm....ska vi göra om din bloggdesign...har en ide..Hinner dock inte denna vecka...men nästa...

2009-06-27 @ 23:12:51
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0