sally Hansen-Crushed

Jag hittade ett nagellack från sally hansen som kostade 59.90 på citygross,som jag tycker är läckert!
Jag ska försöka visa detta på bild ,men de är inte så bra hoppas ni ser färgen.
Lacket heter Sally Hansen hard as nails xtreme wear nr36 crushed.


Är det någon som har testat detta nagellack?Då kanske ni vet färgen jag lyckas inte ta några bra bilder!


Jag målade dett på nyårsdagen och det håller änn så jag tycker det sitter bra,men blev lite randigt när jag målade på det, dock tre lager tog jag!Men torkar hyvsat fort!Jag köpte en annan färg till som jag ska försöka visa lite senare.

Kommentarer
Postat av: ORCHID

du hafr juh fokus i kameran!! DU håller objektet för nära kameran! ta ut avståndet å zooma hellre!

2009-01-07 @ 13:18:21
URL: http://orchid.devote.se
Postat av: ingegerd

tack för tipset!ska testa detta!

2009-01-07 @ 19:54:56
URL: http://nicecandylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0