creative-blue blood

japp då målade jag naglarna igår och detta blev resultatet.Ni får ursäkta de dåliga bilderna ....jag måste verkligen skaffa en riktig kamera!!men har för tillfälligt inte råd..suck..

Jag använde även lite konad för att få lite blommor på naglarna,både vita och röda men
de vita syns bäst.jag har även två vita stenar i de vita blommorna syns inte så bra.

här ser man de röda lite bättre även om juset speglar sig i naglarna..

ja ni har fått en liten uppfatning av vad det blev.Jag använde detta,

#creative stickey som base coat,vilket jag gillar
#creative blue blood nr 352 blått lack som nästan skiftar i grönt med skimmer el glitter
#konads saker o brickor,brickan nr m3
#Air dry som top coat från creative,men jag gillar inte den,de smetade ut sig även om det hade torkat...se mig om efter ett annat.

jag jobbar på en industri så jag kan inte ha fina naglar på veckorna man skaver av massa färg och stöter i massa saker så jag få passa på på fredagar så är de fina över helgen i varje fall.

Kommentarer
Postat av: Karin

OOOooooooooo en nagelintresserad...

Ja men då avslutar jag tävlinge DIREKT.

Designen är din. Du har redan charmat mig med fina bilder på dina naglar.



La du till oss på bloggkoll. dvs prenumerera på bloggen. För i så fall...får du designen.

Maila mig foto och inlogg så lägger jag upp det åt dig.

Kraaaaaaaaaam

2009-01-21 @ 08:15:50
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Peter

Jag jobbar själv också inom industrin(storkök) målar också bara på helgen, men har alltid tånaglarna målade just nu Creative(Hollywood)som är ett orangerött nagellack, mitt underbara lackbegär är uppe i ca 40 st nagellack nu. Jag brukar också unna mig en manikyr/pedikyr på salong nån gång i månaden!

2009-01-21 @ 08:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0