pascal..

i helgen sminkade jag mig i mitt nya make up stores smink!!Jag verkligen gillar
pascal,grön och härlig!!jag har andvänt detta;

     -lumene primer
     -hightechcolour platina
    -skuggan pascal
     -brun skugga vld
     -svart kajal från oriflame
     -svart mascara från nyx eye doll


ursäkta den dåliga bilden,men jag hade brottom...jag la min bas först,sedan
la jag platina (hightech) sedan la jag pascal över hela ögonlocket,sedan tog jag den bruna i glob linjen
och även ut lite vid den yttre vrån,på med svart kajal även på vatten linjen och den övre.

det blev mycket bättre irl..ögonen fick en annan blå färg kändes det som!!

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Pascal är en härlig skugga.

2009-08-14 @ 09:42:53
URL: http://sminkjante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0