Pressning av mineralskuggor..

har jag äntligen testat,och gud så kul det är lite finess dock innan man hittar rätt
konsistens,men övning ger färdighet..Måste tacka rockertqueen för hennes steg för
steg hur man gör detta!
Detta blir fler gånger!!!Visar lite bilder på mina ögonskuggor!

bilden blev sådär,men den mörka lila kommer från mad minerals och
heter black cherry 1/4 sample och den guldiga som jag dock fick kämpa med är star
från makeupcosmetics,och här är de nypressade
(gamla formar från jane hellen som jag skrapade ur)

ännu en rosa skugga från mad melt my heart
dock tog batterina slut så baksidan kom med få visa hur den ser ut pressad
en annan gång,sorry.....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, vilket roligt pyssel! :D Jag har sett många engelska videor på yt, men de har ju tillgång till alkohol på ett annat sätt än vi verkar det som. Vad använde du dig av för någon när du pressade skuggor?

2009-06-16 @ 22:27:40
URL: http://yumeko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0