Nail stickers..

på naglarna fick det bli idag,tycker det passade när jag ska gå på cirkus på
söndag..hehe..va många,många år sedan jag va på cirkus!!
Det är stickers från brodway som man fuktar upp och sätter på naglarna
och sedan lackar med ett top coat.
Synd att jag inte kan ta bra kort men hoppas ni få en lite aning om hur det ser
ut..

syns lite dåligt...

på tummen är det en anka med ett rött hjärta.

jag tycker dessa stickers är bra för det fäster på naglen..en del vill ju inte
fästa riktigt,särskilt de som är lite tjockare ..men jag kanske gör fel med dem?!

såhär ser förpackningen ut!!För dem som undrar,har vunnit dessa på tradera en gång i tiden!!

Kommentarer
Postat av: Alexlyndra

Nail stickers kan verkligen vara bökiga. Kanterna vill gärna inte fästa så till slut så hänger det ett klistermärke där eller så blir det ett stor hål i lacket från där ett klistermärke suttit. Topplack ska vara bra tydligen, men jag vet inte alltså. =/

2009-04-24 @ 22:01:29
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: Maja

Fin blogg :D

2009-04-26 @ 15:23:05
URL: http://onlymaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0