Mina nya dofter..

har jag fått nu och den siste kom igår!!!Så nu ska jag visa er!!!



Beskrivning - Unisexdoft som fått sin inspiration av känslan av nytvättade lakan, med friska inslag av apelsin, ros, lime och vit jasmin.
Denna har jag suktat efter hur länge som helst,ja faktiskt år,för jag tycker det är för mycket att
slänga ut 700 spänn för en parfym,men jag fyndade på tradera!!!Jippie,fick ge 400kr.


A Scent - Issey Miyake
EdT 30ml

En grön, kvinnlig doft som lämnar ett unikt spår. En fräsch signatur som hämtat sin inspiration från naturen: blommor, blad och trä

Denna hittade jag på nordicfeel.se för 379kr och den doftar underbart!!!



Brasil Dreram beskrivs som en "sultry floral", vilket väl närmast kan översättas som "förförisk blomdoft". Toppnoterna, som du känner först, är guava, neroli, ananas och apelsinblomma. Hjärtnoterna innehåller nattjasmin, citron, bergamott och gardenia. Basnoterna, som utvecklas sist i doften, är patchouli, sandelträ och kokosmjölk. Av dessa noter är det citrus och framför allt gardenia som känns mest.

Jag läste om den hos linda hallberg,och blev sugen och jag fyndade den på tradera
för 299kr jag vet inte vad den kostar annars!!!

Så det va mina nya dofter för så länge,man vet aldrig det kanske blir mer,jag har dock inte hittat den perfekta sommar doften!!?Vad tycker ni där ute?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0