Yankee candle..

säger jag bara!!!Gud så gott det doftar,har nog fått en ny passion här i livet:)  Har ni doftat på dessa ljus?Jag har det,synd bara att det är så dyra men det är verkligen kvalitet ljus,doftar hela tiden,medan vissa bara doftar en stund när man tänt dem...suck.. är så trött på dessa ljus,då kör jag på jankee candles ljus!!!

Och så har dom något som heter månades doft och då är det 25 procent på den doften!!!Jag köpte faktiskt en medium jar i månadens doft,,,och den är UNDERBAR!!:)


cranberry chutney,doftar så gott!!!Och mysigt är det också!!

detta ljus har en brinntid på 90 timmar,,det räcker ju ett tag...

man kan bla köpa ljusen här yankeecandle.se
Ha en trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0