Rosa nagellack..

har jag köpt idag,har faktiskt inte så mycket av den varan,tänkte nu till sommaren och allt!!!=)
Men jag va på City Gross och handlade,då fyndade jag detta,jag visste att de tagit in Wet and wild,men inte rimmel!!Wow tänkte jag,de märket har ju bra mascaror bla.
Hoppas de är kvar nu en längre tid!!!I love it!!!

de tre första är från wet and wild och de två sista rimmel.

två stycken blush fick följa med också!!

Kul att handla när det är nya märken i affären som man inte alls har räknat med!!!
Jag vet inte hur rimmel är med sminket,men jag har hört bra saker,man få väl testa
sig fram!!!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Rougen ser jättespännande ut!

2010-06-14 @ 22:29:57
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0