Beach Bum..

är det 3 lacket ut från mina del sol lack,och än så länge är detta bäst på
att ändra i färgen.Men det är dock lika rinnigt och tunt,3lager har jag kört på.
Det blev lite bubbligt också,men ,men.Det är ju inte så många som har dessa
lack och bara det är ganska roligt faktiskt.

Jo jag sa att det ändra färg,och det va inte ens soligt ute när jag tog bilderna,så
det reagerade bra.Och det blir lite mökare lila!!Ganska häftigt dock från svagt jag
vet inte (persikofärgat) till lila!Är man inomhus så tänker man inte att man har nagellack
på sig,men så kommer man ut och det blir lila=)
bilderna få visa er!!

Inomhus;





Utomhus;








Kommentarer
Postat av: Karin

Coolt!

2010-07-07 @ 18:45:48
URL: http://vackerunderbar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0