Nytt från eleven...

vad jag vet,men är det någon som har testat mineralsminket lily lolo,en burk kostar
130kr,jag tycker det är dyrt,men vad tycker ni?!
Färgerna verkar va ganska begränsande,men dock fina!!
man kanske skulle klicka hem någon!!=)


gå in på eleven och kika...men däremot ska jag klicka hem
dessa sötisar till parfym,står direkt inte hur de luktar,men enligt beskrivnigen verkar
de oemotståndliga och så kostar de inte så mycket 169kr för varje doft+att man
få med en kedja att fästa parfymen i så man kan ta med sig doften var man än är!!!

några utav dofterna man kan välja,gillar utseendet på dessa parfymer!!
Någon som har testat dessa?!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Lets Dance var trist och det enda roliga var en domare som pratade konstigt och hade grått skägg...

2010-01-23 @ 12:57:04
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: sara

hejhej.

Jag drivet ett UF-företag som säljer armband till välgörande syfte t.ex. barncancerfonden.

Gå in på hemsidan www.pguf.blogg.se och kolla om det finns något armband just du är intresserad utav.

2010-01-23 @ 19:52:31
URL: http://pguf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0