make up store..

va jag ju i vintras,på en liten kurs!!!Och det va roligt!!!Det va så skoj att
få bli uppiffad!!!Men jag visade nog aldrig vad jag handlade då!?Men bättre sen än
aldrig eller vadå!!!

#rengörningsmedel,sensitive foam cleanser
#ansiktsvatten,face cool balm
#ansiktskräm,all time
#underlagskräm,vanila
#öggonskugga,muffin
#puder,translucent
#ögonskugga,cupol
#ögonskugga el eyedust latin
#penslar117 och109

det gick på några hundralappar,men det va det värt,jag är speciellt förtjust i ansiktsvattnet cool balm och
dagkrämen all time,ögonskuggan muffin och penslarna.
Några andra penslar ni därute kan rekommendera bla från makeupstore?!
ser förrästen att min ansiktsvattens flaska är full på bilden men nu är den halvfull=/ måste snart
köpa ny!!!!

Kommentarer
Postat av: bella

Du har verkligen köpt bra grejer! Dom två penslarna är mina favoriter! Ett tips för att ditt ansiktsvatten ska räcka längre är att istället för att använda pads, spraya på det i ansiktet!

Då får du 100% i ansiktet och inte 90% i padsen och 10% i ansiktet...

Köp en lite sprayflaska på kicks och häll över i den!

sen undrar jag om du fått nagellacket som du vann? Jag är så virrig...

kram kram

2010-04-15 @ 12:29:49
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0