Queens&shadows..

låg i min postlåda igår!!!Gud så roligt,jag skulle få ett prov fick 3!!!Tack så
mycket stina!!!Jag fick dessa fina färger

♥kelly
♥emmy
♥ronja


såg så härliga ut så jag vara bara tvungen att måla på mig dessa när jag klev innanför dörren!!
Man blir så glad av överraskningar!!!=)Så ni fär ursäkta om bilderna blir lite sådär
men här kommer de.

jag valde kelly och ronja och detta blev resultatet,målade hela ögonlocket
med kelly,la sedan ronja i globlinjen.
mascaran har jag haft hela dagen....

här blev det mörkare bakrund , men se som kelly gnistrar av guldigt
glitter!!!!

och så ett poträtt av mig som har jobbat hela dagen från 06.00-14.18
men jag ville visa färgerna på mina ögon!!Jag kommer att handla fler färger
från queens&shadows,eller gå in här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0