Australia.....


Måste ni se !!!Det är nog den bästa jag sett i år!!!Den har allt,humor,glädje.sorg
och drama!!!

lite handling;

Det storslagna australiensiska landskapet utgör bakgrunden till denna historia om brittiska aristokraten Lady Sarah Ashley som kommer till Australien i slutet av 30-talet för att leta efter sin man som åkt dit för att sälja deras ranch. När hon kommer fram finner hon maken död och att hennes enda tillgång är en boskapsranch lika stor som Belgien.

För att rädda sin egendom måste hon tillsammans med en råbarkad boskapsfösare driva boskapen genom det oändliga, karga landskapet. Det blir en svindlande resa och tillsammans upplever de en kärleksaffär, hur andra världskriget drabbar Australien i och med Japanernas bombningar av Darwin och ställs inför val som kommer att förändra deras liv.


Kommentarer
Postat av: Lydia

jag ahr sett den! :D trodde den skulle va skit bra, men hallå jag fattade ingenting? kan ju bero på att vi kollade mitt i natten och jag missade tio minuter men ändå? xD haha sen så visste man precis hr de skulle gå när den hade börjat för en viss person satt å sa hela filmen xD haha

2009-05-16 @ 12:54:47
URL: http://lydiacarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0