V....

är en kult film,som tv6 har visat i kväll från 22.00-00.00,och som jag har tittat på!!!!
Jag har sett den innan,men nu va det länge sedan!!Jag kommer ihåg när jag
va liten då den gick på tv,fick jag inte se den!!!Men det har jag tagit igen på
äldre dar!!!!


Lite handling;

50 rymdskepp, enorma till storleken, svävar över jordens alla stora städer.
 Besökarna som finns på dessa skepp ser ut som vanliga människor och är väldigt vänliga till sättet
Jordens tillgångar är precis vad dessa besökare behöver för att kunna överleva. När besökarna börjar ta över jorden, bildar människorna på jorden en frihetskämpande grupp för att övervinna dessa besökare.
Bakom besökarnas människokostymer döljer sig reptilliknande varelser som enbart är ute efter att förinta människorna som idag lever på jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0