M.A.D & MUC...

Igår kände jag för att sminka mig,särskilt med lite färg!!
Jag har andvänt mig utav M.A.D minerals big apple och makeupcosmetics
amethyst diamond och lite av fyrinnae striping poker.

La en bas med lumene primer,mac-bare study.La sedan mad minerals big apple i
ögonvrån och uppåt halva ögonlocket,sedan tog jag Muc amethyst diamond på
resten och lite uppåt,sedan svepte jag lätt med striping poker i globlinjen.

och svart mascara nyx eye doll och vit kajal på globlinjen..La lite färg under
de nedre fransarna också.

  
jag tycker det va en härlig kombenation,färgen på ögat kom fram
och man såg lite piggare ut!!

Kommentarer
Postat av: Karin älskar- ☼

Vad snyggt det var när du lät det rosa gå runt där fram...

2009-06-27 @ 23:11:33
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: ingegerd

tack karin!

2009-06-28 @ 09:01:28
URL: http://nicecandylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0